Rozpoczynając swój własny biznes, bądź wprowadzając do oferty nowe produkty lub usługi często sięgamy po ulotki reklamowe. Jest to doskonały sposób na przedstawienie swojej oferty i dotarcie do klientów. Ulotki reklamowe to jeden z najczęściej wybieranych sposobów reklamy, który sprawdza się dosłownie w każdym rodzaju biznesu. Bez względu na to czy prowadzimy restaurację, warsztat samochodowy czy chociażby sklep florystyczny, ulotki jako reklama sprawdzą się doskonale. Jedyne na co musimy zwrócić uwagę to ich jakość oraz rodzaj.
Jakie wyróżniamy rodzaje ulotek reklamowych?
Można powiedzieć, że na rynku występują trzy główne typy ulotek reklamowych. Są nimi ulotki cięte, składane oraz ulotki z tzw. perforacją. Najprostszą formą ulotek są oczywiście ulotki cięte. Są one chętnie wybierane przez punkty gastronomiczne oraz mniejsze firmy handlowe bądź usługowe. Firmy reklamujące się w ten sposób mają na celu przekazać najważniejsze informacje o swojej ofercie oraz dane kontaktowe.
Nieco bardziej „zaawansowanymi” ulotkami są ulotki składane. Można na nich przedstawić znacznie więcej informacji w porównaniu z ulotkami ciętymi. Są one często wykorzystywane przez szkoły i uczelnie, które zamieszczają na nich swoją ofertę edukacyjną. Oczywiście można je spotkać również w wielu innych branżach. Z ulotek składanych bardzo często korzystają np. banki.
A co z ulotkami z perforacją?
Ulotki z perforacją to idealny wybór dla osób, które chcą coś sprzedać. Najczęściej spotykamy je na tablicach ogłoszeniowych oraz słupach. W przeciwieństwie do ulotek ciętych oraz składanych, ulotki z perforacją nie „krążą” z rąk do rąk. Są one wywieszane w widocznych miejscach tak aby dotrzeć do potencjalnych zainteresowanych osób.